Co zrobić gdy paczka nie doszła lub opóźnia się dostawa
Spis treści
- Jak zrobić zakupy?
- Jak posługiwać się wyszukiwarką?
- Jak długo trzeba oczekiwać na dostawę?
- Czym jest i jak działa lista obserwowanych produktów?
- Na jakiej zasadzie opisywane są rozmiary?
- Płatności kartami kredytowymi i płatniczymi
- Czym jest i jak działa program partnerski?
- Co zrobić gdy paczka nie doszła lub opóźnia się dostawa
- Czy istnieje możliwość zamówienia określonego rozmiaru / koloru gdy nie ma go na stronie?
Paczki dostarczamy firmą DHL i przeważnie trwa to maksymalnie 3 dni. Jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu pozostawia awizo na którym znajdziesz informacje odnośnie odbioru paczki. Kurier powinien podjąć w sumie 2 próby doręczenia paczki w kolejnych dniach, po czym paczka wraca z powrotem do nas.
Jednak jeśli zamówienie u nas ma status zrealizowane i został do ciebie wysłany mail informujący o wysłaniu paczki a czas oczekiwania na paczkę się wydłuża powyżej 3 dni roboczych
- Znaleźć najbliższe przedstawicielstwo DHL lista znajduje się na stronie http://www.dhl.com.pl
- Skontaktować się z nimi i ustalić co się dokładnie dzieje z paczką posługując się numerem przesyłki podanym w mailu informującym o wysłaniu paczki
- Aby namierzyć paczkę należy wpisać numer paczki na końcu tego linka http://webapps.dhl.com.pl/app/tnt/statushistory.aspx?SN